קריית עקרון ורגעי קסם

 אודות שיתוף הפעולה עם קריית עקרון לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין קריית עקרון החברה למתנ”סים הארצית, המרכז הקהילתי בהרצליה קבוצת המדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר במיזם ‘רגעי קסם’. קריית עקרון, שמה בעדיפות גבוהה את טובתם ורווחתם של המשפחות הצעירות בעיר ואימצה את תכני מיזם “בכל פינה רגעים של משפחה”. ‘רגעי קסם’ הוא מיזם ייחודי […]

 אודות שיתוף הפעולה עם קריית עקרון

לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין קריית עקרון החברה למתנ”סים הארצית, המרכז הקהילתי בהרצליה קבוצת המדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר במיזם ‘רגעי קסם’.

קריית עקרון, שמה בעדיפות גבוהה את טובתם ורווחתם של המשפחות הצעירות בעיר ואימצה את תכני מיזם “בכל פינה רגעים של משפחה”.

‘רגעי קסם’ הוא מיזם ייחודי המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד. נקודת המוצא של הפרויקט היא שהזמן המשותף שהורים וילדים מבלים יחד בימינו, הוא על פי רוב מוגבל, לחוץ, עמוס במשימות, ולא בהכרח מאפשר יצירת  זמן משמעותי שמחזק את הקשר ותורם להתפתחות הילד. עם זאת, הגיל הרך הוא חלון הזדמנויות משמעותי אך בר חלוף בהתפתחות הילד.

המחלקה להורות ומשפחה בחברה למתנ”סים הארצית, באמצעות המרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ, מפעילה רשת של מרחבי פעילות קהילתיים לילדים בגילאי לידה עד 8 ולמשפחותיהם. במרחבים מתקיימות פעילויות מתחום החינוך הלא-פורמלי, המזמנות מפגש משמעותי המטפח קשרים בין ילדים, הורים ומשפחות, באמצעות  פעילויות המעשירות את הילד ואת הוריו, מחזקות את הקשר ביניהם, מרחיבות ידע ומעמיקות את הקשר הכולל לקהילת היישוב.

מרחבי הפעילות של החברה למתנ”סים מזמנים מרחב קהילתי תומך ונעים, שמקדם את תחושת השייכות והמשמעותיות של היחידים ושל הקבוצות בקהילה המשתתפת בפעילויות.

שיתוף הפעולה עם קריית עקרון נועד לעודד את ההורים לקיים פעילות משמעותית עם הילדים בגינה, ולתת להם כלים כדי להפוך את הבילוי בגינה להזדמנות לחוויה משותפת , מפתחת ומעשירה .

פעילות של הורים וילדים בגן המשחקים היא הזדמנות לחזק מיומנויות רבות. כל החושים פעילים בזמן שהילדים נעים במרחב וככל שהם נהנים יותר המוח שלהם סופג בצורה טבעית ונינוחה מיומנויות למידה.
כשהורים פעילים ביחד עם ילדיהם, הם מעבירים להם מסר כי העולם שלהם מעניין אותם וגם יכולים לתווך להם ידע ויכולות בכייף ובהנאה, מחזקים את הקשר איתם ויכולים ליצור בסיס לתקשורת משמעותית לעתיד.

 צוות כתיבת תכנים :

איריס גרנות מומחית להתפתחות הילד ולתקשורת איכותית בין הורים ומטפלים לילדים בגיל הרך. יועצת להורים ואנשי מקצוע, מפתחת גישת ה.ב.י.ת

דליה כהן מנהלת תכניות חינוכיות בגיל הרך , מומחית לתחום הורות ומשפחה מטעם החברה למתנס”ים הארצית .

ליהי שרוין .מנהלת תכנית קרוסלה בעיר ירושלים ,חברה למתנסים

מיכל לב-יהושע, מנהלת שיתופי פעולה וקהילה במיזם רגעי קסם

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

משפחת פנתומימאי

משפחת פנתומימאי

מכירים ומתחברים

מכירים ומתחברים

צורות מסתתרות

צורות מסתתרות

אודות קרית עקרון

אודות קרית עקרון

קריית עקרון– חזון והגשמה קִרְיַת עֶקְרוֹן היא מועצה מקומית השוכנת דרומית-מזרחית לרחובות, סמוכה למזכרת בתיה ושייכת מנהלית למחוז המרכז של מדינת ישראל. קריית עקרון נוסדה בשם כפר עקרון בסוף שנת  1948 לחורבות הכפר הערבי עאקיר, ששכן במקום ונחרב במלחמת העצמאות. חצי שנה לאחר כיבוש הכפר עאקיר החלו עולים להתיישב בבתיו הנטושים ולקראת סוף שנת 1961 הוכרז כמועצה מקומית, המועצה הנמצאת בצמיחה מתמדת מתאפיינת  במרכזים מסחריים […]

מתחפשים לחיות הורה וגור

מתחפשים לחיות הורה וגור